21 Ekim 2014 Salı

Ay Kumu Duyusalı




Ay Kumu
Bu şalışma ile bebeğinizin dokunma, hissetme duygularının üstüne gidebilirsiniz. Ben ay kumunun içine ufak balonlar yerleştirdim ve onları buldukça sakladım. Her seferinde merakla onları içerisinden çıkardı. Kuma dokunmamız yaklaşık 1 saat sürdü. Sadece parmağıyla dokunan Ege Deniz daha sonradan çok büyük keyif aldı.
Gelelim ay kumunu nasıl yapacağımıza... Ben de internette araştırdım ve karşıma çok çeşitli tarifler çıktı. Kimisi sadece un+bebekyağı şeklinde hazırlamış, kimisi un+irmik+bebek yağı şeklinde, kimisi de un+irmik+ayçiçek yağı şeklinde hazırlamış.
Ben de her tarifi önce birer tatlı kaşığı kadar ölçülerle yaparak denedim en güzel hangisi olur diye, ben en çok irmik+un karışımını beğendim. Sadece un olunca pul pul olmadı ama irmik işin içine girince pul pul gerçekten kum hissiyatlı bir yapıda oldu. ben içerisinde ayçiçek yağı ve bebek yağını karışık olarak kullandım. 
Eğer bebeğinizin henüz herşeyi ağzına götürme huyu varsa bebek yağı katmamanızı öneririm.
Bir öneri de şu, okuduğum bir blogta kokulu bebek yağının rahatsızlık verebileceğiydi ben de kokusuz bir bebek yağıyla yapmıştım. Bu da aklınızda olabilir.


Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder