4 Ocak 2015 Pazar

Cam Boyası




Dün Ege Deniz'i ziyarete gelen arkadaşı Ece ve annesi bize bu şekilde bir kalem hediye ettiler. Ben ilk defa gördüm ki malum bizim çocukluğumuzda yoktu :))
Ve bugün hemen denedik.


Ege Deniz'in önüne aynayı koydum, biraz ben çizgiler çektim ve daha sonra eline kalemi vererek yapmasını istedim. Ege ilk defa cam boyası sayesinde kalem tutmuş oldu. Ege bu etkinlikle çok eğlendi. Yeni bir şey daha keşfetmenin şaşkınlığı, aynadaki görüntüyle konuşması, el kaslarının çalışması harikaydı. Tek sorunumuz her çizgiden sonra Kalemi yeme çalışmaları oldu. Onu da gözetim altında kontrolde tutabildik...

Veee...

Etkinlik bitti sırada aynanın temizlenmesi var.


Ege Deniz'in eline nemli bez vererek silmesini istedim. Islak mendille her yeri tüm gün silen Ege de keyif aldığı günlük yaşam becerisi ile etkinliğini sonlandırmış oldu. Not olarak kalemin çok pratik bir şekilde temizlendiğini belirtmek isterim.

Sevgilerle.
Meltem LÜLE









2 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun bol paylaşımlı bol takiplı olur inşallah kuzuyada maşallah rabbim nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim kübra hanım.. amin hepimizin kuzuları nazardan uzak olsun inşallah

    YanıtlaSil