24 Mart 2015 Salı

Süngerle Su Aktarma


Bugün aktarmamızı, çok heyecanla hazırladım. Çünkü, facebookta takip ettiğim ''montessori ile öğreniyorum'' grubundan çok güzel bir bilgi öğrendim.
Aktarma çalışmaları mümkünse cam kaselerde olmalıymış ve çocuk hangi elini kullanırsa kullansın, soldan sağa olarak yapılmalıymış. Bu tamamen yazıya hazırlık olması açısından kaynaklı. Bu bilgiyi yeni öğrendim ve hemen eski aktarmalarımızdaki hataları ortadan kaldırmak isteyerek, bugün hemen bir aktarma çalışması hazırladım.




Bugün ilk defa süngerle su aktarması yaptık.
Cam kase kullandık, bulaşık süngerini oğlumun ellerine uygun küçülttük, Sola dolu su kabını koydum, sağ tarafa 2 adet kase daha koydum. Sunumu yaptım. Ege Deniz'e bikaç kere gösterdim. Önce süngeri eline alan Ege Deniz, farklı bir dokuya dokunduğu için garipsedi, bir süre süngeri inceledikten sonra, etkinliği yapmaya başladı. Ancak aktarma çalışması kısa sürdü daha sonradan su ile oyun oynamaya başladı. 
Aktarma çalışmamız, kısa sürse de ben doğru sunum hazırlamaktan, oğlum da etkinlikten çok mutlu oldu.

Sevgilerimle,
Meltem LÜLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder