16 Eylül 2014 Salı

Anne Bebek Yogası


 ''Bebeğim ufak sosyal aktivite yapamıyorum, bi yürüse parkta keyifle oynasak...'' gibi bahanelere artık son vermek gerekmez mi? Bebeğinizi kaptığınız gibi gideceğiniz aktiviteler aslında sandığınız kadar kısıtlı değil. Anne bebek yogası da o aktivitelerden birisi. doğumdan sonra sağlık probleminiz olmadığı takdirde ilk aydan itibaren bu keyifli etkinliğe katılabilirsiniz. 
Ege Deniz, 9 aylıkken Nefess Yoga'da katıldığımız anne bebek yogasından ikimiz de çok keyifli ayrıldık.
Daha önceden hiç yoga yapmamış birisi olarak nedense yogaya da çok ön yargılı yaklaşıyordum. Bu etkinliğe katılma amacım da tamamen oğlum içindi. Ama o kadar rahatlamış ve mutlu çıktım ki ordan; daha önceden yogayla tanışmamış olmama üzüldüm.
Bebek yogasıyla birlikte, bebeğinizin tüm duyu organlarının çalışarak fiziksel gücünün arttığını, vücut sistemleri arası denge ve bütünlüğün sağlandığını biliyor muydunuz?! Ayrıca eğitmenler, bebek yogasının, kolik bebeklere ve gaz sancısı çeken bebeklere iyi geldiğini ifade etmektedir.
Bu deneyimi her annenin bebeğiyle en az bir kere yaşaması gerektiğini düşünüyorum.
Şimdiden hepinize iyi eğlenceler.

Sevgilerle,
Meltem LÜLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder