11 Eylül 2014 Perşembe

SineBebe




Bir çok annenin, doğum yaparak evde çocuğuna bakmaya başladıktan sonra herhalde en çok özlediği organizasyon da sinemaya gitmektir. Aylarca, ''sinemaya gitmeyi çok özledim...'' diyerek hep iç çektim. Daha sonra Kadıköy Anneleri'nin sayfasında ''Sinebebe'' organizasyonunu keşfederek, Ege Deniz 9 aylıkken ilk sinema deneyimimizi yaşadık. Benim için ve Ege için çok değişik bir tecrübe oldu. O etrafı keşfederken ben de sinemanın keyfini yarım yamalak da olsa çıkardım.

Peki Sinebebe nasıl bir proje biraz da bundan bahsedelim. Sine bebe projesi, 0-12 ay arası bebekler ve ebeveynlerinin katılabileceği bir başka sinema projesi. Bu sinemada bebekler için ağlamak, gülmek, yemek yemek, uyumak, gezmek herşey ama herşey serbest. Bizim deneyimimiz Kadıköy Rexx Sinemasında başladı. Her ay 1 seans sinebebe gösterimi yapan Rexx sinemasında sizler de 0-12 ay bebeklerinizle bu deneyimimi yaşayabilirsiniz. 

Kendi yorumlarıma gelecek olursak, öncelikle sinemada birçok anne bulunuyor, gözlemlerimde fark ettiğim en önemli detay bebek ne kadar küçükse anne sinemanın tadını o kadar çıkarabiliyor. Gittiğimde 2 aylık, 3,4 aylık bebekleri olan anneler flimi pür dikkat seyredebiliyorlar. Ancak bebeğinizin ayı arttıkça ve hareketleri hızlanıp, etrafı keşfetme dürtüsü yoğunlaştıkça flimi izlemek biraz zorlaşıyor. Ege 9 ve 10 aylıkken 2 kere sinema deneyimimiz oldu ve 2 si de Ege'yi yürüterek geçti. O yüzden bebeğinizin ilk ayından bebeğinizin hareketlerinin arttığı döneme kadar bu projenin keyfini çıkarmanızı öneririm.

Şimdiden iyi seyirler ;)

Bu projeden haberdar olup, tanışmamı sağlayan sevgili Kadıköy Anneleri'ne de sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.Eğer siz de bir Kadıköy annesiyseniz bu anneleri ilgiyle takip edeceğinizi düşünüyorum.

www.kadikoyanneleri.com
facebook/kadikoyanneleri
instagram/kadikoyanneleri
twitter/kadikoyanneleri

Web adresi ve sosyal medyadan Kadıköy Anneleri'ni takip edebilirsiniz.


Sevgilerle,
Meltem LÜLE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder